Jak nakupovat
Česká republika – možnosti dopravy a platby
Při objednávce nad 1 500 Kč máte dopravu zdarma.
Zboží zasíláme prostřednictvím Zásilkovny a PPL.
- Zásilkovna (doručení na výdejnu) – 95 Kč
- PPL (doručení na určenou adresu nebo výdejnu – Parcelshop) – 110 Kč
Platbu můžete uskutečnit 3 způsoby:
1) Kartou přes systém Pays (okamžitě kartou přes internet) – 0 Kč. E-shop vás z košíku přesměruje na platební bránu, ihned po zaplacení začneme vaši objednávku expedovat.
2) Bankovním převodem – 0 Kč. Po dokončení objednávky vám e-mailem přijdou platební údaje pro její uhrazení. Po připsání peněz na náš účet (nejpozději do následujícího pracovního dne) začneme vaši objednávku expedovat.
3) Na dobírku – 30 Kč (Zásilkovna) či 30 Kč (PPL). Zboží expedujeme ihned po přijetí objednávky. Balíček zaplatíte po doručení či po převzetí na výdejním místě. Způsoby platby jsou následující:
- Zásilkovna – kartou (na vybraných výdejnách) či hotovostí
- PPL – kartou (doručení kurýrem) či hotovostí (doručení kurýrem, výdejny)
Kdy mám objednávku očekávat?
Při platbě kartou a objednávce na dobírku expedujeme zboží ihned, u bankovního převodu po přijetí platby (může zabrat 1 až 2 pracovní dny). Po expedici vám zboží doručíme během 1 až 2 pracovních dnů.
Pro nejlevnější a nejrychlejší doručení (už do 2. pracovního dne) doporučujeme platit kartou.
(Vaše objednávka bude zpracována a odeslána v ten samý den, pokud ji dokončíte v pracovní dny mimo pátek do 9:30 hodin. Poté bude ihned poslána na depo dopravce a doručena vám následující den.)
Jaký mám čas na vyzvednutí a co k tomu potřebuji?
K vyzvednutí zásilky – ať už na výdejním místě či při přebrání od kurýra – je potřeba prokázat se:
- dokladem totožnosti,
- číselným kódem, který vám přijde SMS zprávou a e-mailem od dopravce
U Zásilkovny máte na vyzvednutí objednávky 7 dní, po domluvě se Zásilkovnou lze lhůtu vyzvednutí prodloužit až na 3 týdny.
U PPL doručení na Parcelshop (výdejní místo) máte na vyzvednutí balíčku 7 dní.
Kde mohu svou objednávku sledovat?
U Zásilkovny i PPL můžete postup zpracování a aktuální pozici své objednávky sledovat prostřednictvím odkazu, který vám přijde e-mailem od dopravce..
Vzhled zásilky
Produkty zasíláme v obyčejné balíčku nebo obálce záleží na velikosti a křehkosti zboží. Možnost i diskrétního doručení..
Co dělat v případě reklamace?
Zboží můžete bez udání důvodu vrátit do 14 dnů po převzetí zásilky. Obal s výrobkem nesmí být porušený – CBD květy, oleje i masti jsou uzavřené v prostředí, které zaručuje jejich dlouhou trvanlivost.
Při odstoupení od smlouvy hradí balné i poštovné zákazník. Peníze vám zašleme na účet ihned po převzetí zboží.
Pozor – jednou otevřené zboží už nemůžeme znovu prodat. Pokud obal otevřete, není možné zboží vrátit, a to ani v termínu do 14 dnů.
Než nám zboží pošlete zpět, napište nám prosím na info@malani.cz. Pokusíme se váš problém vyřešit, popř. poradíme, jak přesně postupovat.
Zboží vracejte na adresu Husova 144, Kutná Hora, 110 00. Bližší informace najdete v našich obchodních podmínkách.
CBD produkty a zákon
Prodej technického konopí i jejich dovoz (včetně sušených květů) upravuje zákon č. 167/1998 Sb. o návykových látkách [2]. Technické konopí (tedy s obsahem THC pod 1 %) smíte podle paragrafu č. 5 tohoto zákona volně kupovat, skladovat a dále zpracovávat..